Treći dan je bio prepun događanja.
Email i chat (4-8 razred)
Učenici od četvrtog do osmog razreda osnovne škole naučili su kako koristiti email, koje su njegove mogućnosti, te kako koristiti chat za dopisivanje kratkim porukama. Na radionici je korišten Gmail, najpopularniji besplatni email. Voditelj radionice Marko Lohert upoznao je 19 učenica i učenika s emailom i chatom.
Napravi svoju 3D igru (6-8 razred)
Na ovoj radionici, koja je bila namijenjena učenicima od šestog do osmog razreda, učenici su dobili priliku okušati se u programiranju pomoću programa Kodu, programa specijalno osmišljenog za osnovnoškolce koji rade svoje prve korake u programiranju. Svaki učenik je napravio vlastitu 3D igru u kojoj je cilj pobijediti u utrci, pri tome veliki dio dizajna i osmišljavanja igre je prepušten mašti učenika. Voditelj radionice je bio Marko Lohert, a na radionici je sudjelovalo 7 učenica i učenika.
Timske i štafetne igre (4-5 razred)
Danas je Udruga HOP održala radionice za učenike 4. i 5. razreda. Kroz timski rad, vještine brzine i spretnosti, 14 se sudionika natjecalo u osam različitih štafetnih i natjecateljskih igri. Igre su uključivale pomoćne materijale poput riže, toaletnog papira, krastavaca i loptica te dovele sudionike do pobjede. Na kraju je bolja ekipa slavila, no svi sudionici počastili su se nagradom. Radionicu je vodila Maja Romanić.
Plesom na put oko svijeta (1-3 razred)
Voditeljica Plesnog centra Karizma, Lejla Nevžala Bjedov, djecu je kroz ples upoznala sa različitim kulturama svijeta i njihovim posebnostima koje se mogu osjetiti kroz ples. Tako je 15 polaznica i polaznika radionice zaplesalo elegantni i harmonični Engleski valcer porijeklom iz Velike Britanije, ponosni, karizmatični i oštri Paso Doble iz Španjolske, veseli i rasplesani merengue iz Dominikanske Republike, i modernu koreografiju Street Dance plesnog stila. Sutra će se održati još jedna plesna radionica i pozivamo djecu na nam se pridruže na upoznavanju svjetskih kultura kroz ples.
Moje dječje igralište (1-3 razred)
Na radionici “MOJE (dječje) igralište“ ukupno je sudjelovalo 21 učenik od 1. do 3. razreda. Glavni cilj radionice bilo je upoznavanje djece s osnovnim i dodatnim elementima dječjeg igrališta, različitim opcijama boravka na igralištu, te kao krajnji rezultat kroz crteže dobiti percepciju njihova idealnog dječjeg igrališta.
Radionica je započela s upoznavanjem koje se odvijalo na način da je svaki učenik i voditelji napisao svoje ime i nacrtao stvar ili spravu s kojom/na kojoj se najviše igra na naljepnicu koju je zatim nakon predstavljanja grupi zalijepio na svoju majicu. Nakon toga slijedio je razgovor s učenicima o temi dječjih igrališta. Postavljena su im 4 osnovna pitanja: Tko ide na dječja igrališta? Što se radi na dječjim igralištima? Što sve postoji na dječjem igralištu? Kako izgleda dječje igralište (sveukupni dojam)? Budući da su djeca vrlo ozbiljno pristupila ovom zadatku, te su sipali odgovore kao iz rukava nakon produktivnog razgovora trebao nam je odmor, a što je bolje od igre?! Kako bi se malo razgibali igrali smo igru oponašanja “Ogledalo“, a zatim da probudimo natjecateljski duh, te da naučimo pažljivo pratiti, gledati i povezivati igrali smo se “Pantomime“. Nakon igara imali smo kraću pauzu za jelo. Prije prezentacije o dječjim igralištima odlučili smo se još malo igrati, te su slijedile masaža “Pizza“ i najzabavnija igra “Kip“. Spomenuta igra do te im se mjere svidjela da smo malo odgodili prezentaciju. Ipak na red je došla i prezentacija koja se prvenstveno sastojala od brojnih slika sprava za igru, elemenata dječjih igrališta koja najčešće nisu u prvoj pomisli o dječjim igralištima – staze, vodeni elementi (fontane), drveće (za hlad), klupe, ograda (zaštita), te prikaza različitih dječjih igrališta. Dobivanjem dodatnih informacija o dječjim igralištima djeca su bila spremna za osmišljavanje njihova idealnog igrališta, te su zadnjih pola sata radionice crtali SVOJA (dječja) igrališta. Neki su čak odlučili i usmeno cijeloj grupi opisati, odnosno objasniti svoje crteže.
Radionica je prošla vrlo uspješno i možemo biti ponosni na razmišljanja naših malih sugrađana o temi jednog od njihova omiljenih prostora. Znaju što žele u dječjem igralištu, te igralište ne povezuju samo s igranjem na spravama, već i sa odmorom, razgovorom i općenito druženjem. Svi njihovi crteži zajedno sa zabilježenim odgovorima iz početnog razgovora o dječjim igralištima bit će izloženi na završnici Ljetne škole.
Radionicu je osmislila Srna Krtak, a vodile su je Miljana Ivešić, Mateja Jareš i Srna Krtak.
Složi svoje računalo (4-5 razred)
Učenici četvrtih i petih razreda upoznali su se sa dijelovim kućišta i slaganjem i instalacijom softvera na računala, na zabavan i informativan način, a i sami su šarafili i slagali svoje računalo. Ova radionica je bila namijenjena osnovnoškolcima koji je vodio Marko Sakač uz pomoć Martine Duvnjak i volontera Hrvoja Tišljara i Marja Petića. Na radionici je sudjelovalo 13-ero učenika/učenica 4-5 razreda. Ovim putem bi se zahvalili i javnoj Vatrogasnoj postrojbi na sudjelovanju i prijevozu djece od osnovne škole do informatičkog kluba „Net“.
Roboti (6-8 razred)
Na radionici „Roboti“ djeca su gradila robote iz Lego kockica, te ih programirala pomoću računala. Polaznici su bili podijeljeni u tri grupe, a svaka grupa je gradila svog robota. Jedna grupa je tako izgradila robota koji se naučio voziti po podu i raditi osmice između boca vode. Druga grupa je napravila robota koji je prepoznao kada je netko stao ispred njega, zaustavio se, okrenuo i nastavio voziti dalje u drugom smjeru. Treća grupa je proizvela Gyro boya, vozilo na dva kotača koji se ne može prevrnuti. Roboti su naučili i pričati na hrvatskom jeziku, te namigivati očima. Svi polaznici su izrazili želju za daljnjim unaprjeđenjem danas izgrađenih robota. Radionicu je organizirao Fakultet elektrotehnike i računarstva i Robotičko-informatički klub Križ, a vodili su ju Tomislav Jagušt i dr. sc. Ana Sović uz pomoć Marka Loherta.