Ljetna škola – 5. dan

Zadnji dan ljetne škole započeo je Plesom na put oko svijeta u organizaciji Plesnog centra Karizma. Četiri prilično zahtjevna plesa dobrano su nas oznojila!
Nakon kratkog odmora, bacili smo se na likovni – Park u slici u organizaciji Udruge slobodnih umjetnika FORMA 2000. Radili smo na terenu u parku, te nacrtali klupe, lišće, drveće…
Dan je završio Završnom radionicom – velikom izložbom oslikanih majica, fotografija iz fotografske radionice, crteža sa likovne radionica. Sve smo to začili odličnim bubnjarskim točkama – čak smo i bis imali! A ništa ne bi moglo proći bez nekoliko riječi na francuskom. Podijeljene su diplome polaznicima radionica, a sponzorima i pomagačima dodijeljene su Zahvalnice.
Vidimo se sutra na izletu!

Ljetna škola – 4.dan

Predzadnji dan Ljetne škole – petak, započeli smo gledajući koncert Puhačkog orkestra ispred crkve Sv. Petra u Ivaniću povodom Petrova. Nakon koncerta radionica je nastavljena u istom ritmu, te su djeca naučila svirati nekoliko laganijih točaka na udaraljkaškim instrumentima.
Nakon ručka koji je sponzorirala Konat – Ivanićanka, radionice su nastavljene u umjetničkom tonu. Na radionici Moja moda u organizaciji Udruge moda.mladi, djeca i mladi su oslikali majice raznim zanimljivim napisima i slikama.
Dan smo završili radionicom HOP, gdje smo se još malo bolje upoznali sami sebe i druge polaznike škole. Voditelj ove radionice bila je nova Udruga za djecu, mlade i obitelj „HOP“ – Hrabrost, Osnaživanje, Poticaj.

U subotu je zadnji dan škole.
Prva radionica koja nas očekuje je Plesom na put oko svijeta u organizaciji Plesnog centra Karizma. Kroz radionicu djeca će upoznati razne plesne stilove i muziku koja ih prati, naučiti neke korake specifične upravo za te plesove i zabaviti se uz osmišljene koreografije.
I zadnja radionica na našoj Ljetnoj školi je Park u slici u organizaciji Udruge slobodnih umjetnika FORMA 2000. U tehnici olovka na papiru djeca će prikazati Ivanećke prizore.

Pozivamo sve roditelje i sugrađane da nas posjete u 17:00 ispred Pučkog otvorenog učilišta gdje ćemo kratkim programom i izložbom prikazati što smo sve naučili ovaj tjedan!

U nedjelju u 09:00 je zajednički izlet za djecu i voditelje, a i roditelji su pozvani. U okviru izleta djeca će posjetiti novu poučnu stazu u Žutici. Izlet organizira Društvo prijatelja prirode Ivanić – Grad, a prijevoz za djecu su osigurali Gradsko društvo crvenog križa Ivanić – Grad i Karate klub Mladost. Očekivani povratak sa izleta je oko 12 sati.

Još jednom svi organizatori Ljetne škole bi htjeli zahvaliti sponzorima:

Turistička zajednica Ivanić – Grad
Pučko otvoreno učilište Ivanić – Grad
Aeks d.o.o. – Pivnica
Konat d.o.o. – Ivanićanka
Kraš prehrambena industrija d.d.
Gradsko društvo Crvenog križa Ivanić-Grad
Prijatelji baštine – Amici hereditatis
Društvo prijatelja prirode Ivanić – Grad
Karate klub „Mladost“

te Radiju Ivanić što su nas medijski pratili.

Ljetna škola – 3.dan

Dan je započeo učenjem novog stranog jezika: Francuski jezik za apsolutne početnike. U nešto manje od tri sata djeca su naučila brojati do deset, pozdraviti i predstaviti se, dijelove tijela, te nazive hrane i pića. Voditeljica radionice je bila Marija Gudan.

Nakon ručka koji je danas osigurao Crveni križ, održana je radionica Meni je važno kako si ti, gdje su djeca radila na prepoznavanju i iskazivanju emocija, te su izradila memo kartice za prijatelje. Voditeljice radionice su bile Irena Haman i Marija Lukec Presker.

Za kraj dana dočekali su nas izviđači koji su naučili sve prisutne kako se vežu razni čvorovi, što sve pravi izviđač mora imati u torbi, pravila o vatri i šatoru, te su odigrali nekoliko izviđačkih igara. Radionicu je organizirao Odred izviđača “Dabar”.

Za petak nas čekaju Glazbena radionica, Oslikavanje tekstila, te radionica Socijalnih vještina.

Jun 28 2012

Sažetak drugog dana.

Radionice su ponovno započele poviješću Ivanića – ovaj puta o nafti i poznatim Ivanićanima.
Nakon ručka kojeg su osigurali Prijatelji baštine, održana je radionica “Pusti me da biram sam” gdje se radilo na uklanjanju straha od pokazivanja različitosti i
donošenja vlastitih odluka. Radionicu su vodile Valentina Kanić i Irena Haman.
Dan smo završili Fotografskom radionicom. Nakon nekoliko uvodnih savjeta o tome kako napraviti zanimljivu fotografiju, učenici su podijeljeni u manje grupe, te je svaka grupa sa svojim voditeljem fotografirala na terenu. Teme koje je trebalo riješiti fotoaparatom su bile: “Možda malo, ali važno”, te “Na izletu u Ivaniću”. Na kraju radionice pregledani su i prokomentirani svi radovi, kako bi buduće slike bile još bolje.

Danas se radionice nastavlju sa temama: Francuski za apsolutne početnike, Meni je važno kako si ti, te Izviđački život.

Jun 28 2012

Ljetna škola – 1.dan

Održan je prvi dan Ljetne škole za djecu i mlade u Ivaniću. Bilo bi nam neizmjerno drago da na nekim vijestima spomenete kako nam je bilo.
Prva radionica ujutro je bila Povijest Ivanića, gdje smo učili o Ivaneckoj tvrđi i grbu. Nakon uvodnog predavanja, radionica se preselila na ulice, te smo obišli značajne položaje u Gradu. Radionicu su organizirali Prijatelji baštine.
Rad je nastavljen igrajući IQ igre (razne mozgalice, Rubikove kocke, Set karte…) uz vodstvo Ane Sović i pomoć Klare Šimić i Martine Fukač.
Malo logičkog razmišljanja dovelo nas je do Potrage za blagom u organizaciji Društva prijatelja prirode. Prema karti Ivanića sa ucrtanom starom Tvrđom, djeca su se morala kretati od jedne kontrolne točke do druge i tražiti skriveno blago. Na kraju puta, dočekalo nas je osvježenje uz pizzu koju je osiguralo Društvo prijatelja prirode.

Skriveno blago je donacija Kraša.

U pauzi radionica organizan je ručak koji je za jučerašnji dan sponzorirala Pivnica. Veliko im hvala!

Radionice se danas nastavljaju sa temama: Povijest Ivanića 2.dio, Pusti me da biram sam i Fotografska radionica.

Jun 22 2012

IQ radionica na Ljetnoj školi

U IQ radionici očekuju vas vrlo zanimljive i kod nas pomalo nepoznate igre: Pylos, Quarto, Spoji 3, Set karte,… Ako ste znatiželjni kakve su to igre, evo nekoliko linkova na njihova pravila!

1. Pylos: budi igrač koji će posljednju kuglicu pozicionirati na vrh piramide
  2. Quarto: napravi liniju od 4 elementa sa najmanje jednom zajedničkom karakteristikom
  3. Spoji 3: spoji tri štapića u redu
  4. Set karte: nađi što više karata koje imaju samo jednu zajedničku karakteristiku
  5. razne mozgalice na papiru, u zraku i na pamet!

Dodatak: nekoliko specijalnih zadataka koje ćete pitati roditelje poslije radionice 🙂

VIDIMO SE!

Jun 2 2012

Prijave na Ljetnu školu

Kako bi se prijavili na ljetnu školu – morate popuniti LETAK.
Ako ste iz Osnovne škole Đure Deželića ili Stjepana Basaričeka, ISPUNJENE LETKE predati do 11.06.2012. u ŠKOLSKU KNJIŽNICU!

Letke je moguće predati i u sandučić na Turističkoj zajednici Grada Ivanić-Grada (ispred / pored kina).

Pratite nove informacije na Facebooku!

Sva pitanja možete postaviti na ljeto.ivanic@gmail.com ili na telefone navedene u letku.